Currys, chilis csirke

Álljon itt egy egyszerű recept, mely a kedvenceim közé tartozik. Valójában pontos mértékegységeket nem tudok írni, mert én mindenből annyit teszek bele, amennyit jónak látok. A recept saját, nem olvastam még sehol (aztán lehet, hogy valaki már megcsinálta ugyanígy magának, otthon...), és a kép sem túl jó, de ez van, ha az ember mobil telefonnal fotóz :)
Mivel én egyedül szoktam enni ezt az ételt, így általában egy egész filézett csirkemellet kockázok fel, így két adag ebéd lesz belőle. A hagymán, fokhagymán megpirítom a csirkemell kockákat, hozzáteszem a paradicsom kockákat, édes paprikát (szinte mindegy, milyen..múltkor pl. kápia és sima TV paprika került bele, de készült már kaliforniai paprikával is), só, bors, és pirítok. Amikor a hús már jó, teszek bele chilit (most egy fél piros habanero került bele, apróra vágva), majd közepesen csípős curry port szórok az ételre. Felöntöm 0,5 liter kókusztejjel (tejszínnel nem az igazi), összeforralom, ha nem elég sűrű, kicsit besűrítem (liszttel vagy ételsűrítővel).A végén teszek hozzá karikára vágott újhagymát, és egy pár percig még főzöm az ételt. Jázmin rizzsel tálalom.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése