Újraültetve :)

2010. október 6.


A kezdeti sikereken felbuzdulva ma ismét ültettem :) három thai dragon mag, két naga jolokia mag, és három tiny tim törpe paradicsom mag került kis cserepekbe. Reméljük a legjobbakat :) Azt még nem tudom, hogy a mesterséges téli fénypótlást hogyan fogom megoldani, egyelőre a konyhai fénycsővel világítom őket napi pár órán keresztül, de valószínűleg be fogok szerezni egy speciális fénycsövet is.
Mivel sikerült beszereznem az elmúlt pár hónapban 23 féle chili magját (plusz 2 ismeretlen magot), jó néhány féle koktél-és normál méretű paradicsom magot, fűszernövény-és virágmagokat is, ezért úgy döntöttem, itt az ideje rendszerezni ezeket, hogy könnyen, gyorsan és jól átláthassam, miből is gazdálkodunk :D Na, meg persze szeretek ilyen színes dolgokat gyártani, úgyhogy legalább lefoglaltam magam egy jó pár órára :) Hiába, na, én így kapcsolódok ki :)
Szóval a mai magvetés azzal kezdődött, hogy magamhoz ragadtam a szettet:
Aztán eldöntöttem, hogy milyen erősségű paprikákat szeretnék ültetni :)
Végül bekerültek a kis magok a kis cserepekbe, és türelmesen várom, hogy mi lesz belőlük :) Remélem szép paprikák, sok terméssel. Na meg persze a paradicsomoknak is nagyon druk
kolok :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése