A jelenlegi helyzet

Vannak, akik arról számolnak be blogjukban, hogy lassan virágoznak a növényeik. Na, én ezzel egyáltalán nem büszkélkedhetem, sőt, jelenleg úgy fest, jövőre lesz csak termésem, legalábbis bízom benne. Ennek oka ugye az, hogy volt egy olyan elképzelésem, hogy majd mesterséges fény nélkül is képesek lesznek a chilik fejlődni. Hát, nem így van. Amióta mesterséges fényt kapnak, szépen fejlődnek, de még mindig kicsit lassan szerintem, igaz, tápoldatot nem kapnak, és csak egy fénycsövem van. Viszont a két hete ültetett palánták (főleg a jalapeno) szépen nőnek, ugye ők kezdettől mesterséges fényen élnek, akárcsak a múlt héten ültetett paradicsomok (na, nem elég, hogy panelban, télen nevelek chilit meg paradicsomot, még vagyok olyan elvetemült is, hogy dec közepén vetem el a paradicsomot). Majd meglátjuk, hogy mi lesz belőle. A bih jolokiából semmi, ugyanis a magoknak eszük ágában sem volt kicsírázni, az aji amarillo, red savina és rocoto orange egy-egy palántával örvendeztetett meg, a jalapeno purple hozta a formáját, háromból kettő. Paradicsomból a tiny tim volt a legjobb, háromból három, míg a narancs színű paradicsom három magjából egy kelt ki, viszont az nagyon szépen fejlődik. Hm, kíváncsian várom az eredményt, na meg a villanyszámlát :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése