Pozitív változás

2010. november 25.


A növényeim látványos fejlődésnek indultak, hála a mesterséges fénynek. A levelek növekedésnek indultak, és kezdenek szép zöld színt felvenni. A muslicák, avagy gyümölcslegyek viszont egyre többen vannak. Először azt hittem, valami komolyabb kártevővel állok szemben, de kiderült, hogy sima, egyszerű, pici, idegesítő muslicákkal. Egyre többen vannak. De nem fognak ki rajtam, holnap bevetem ellenük a Biostop nevezetű, kifejezetten gyümölcslégyre specializálódott szert. Reszkessetek, muslicák, eljött a vég!
Ja, igen, majd elfelejtettem. A mai napon átvettem a múlt héten rendelt 10g szárított Buth Jolokiámat. Brutál, már a zacsin keresztül is durva. Hétvégén chili lesz marhahúsból, már vendégeket is hívtam. Csak pasik. Lehet nyomni a "Ki a legény a gáton" című játékot :)
És így van cserére Buth Jolokia magom is, akit érdekel, jelezze, van még pár fajta chili, aminek örülnék :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése