Minden most kezdődik el :)

Augusztus 9.


Na jó, ez így ebben a formában nem igaz. Valójában már elkezdődött. Hogy miről is van szó? Chili paprikákról, fűszernövényekről, kulináris élvezetekről stb. Az egész azzal indult, hogy megtanultam főzni anyukámtól. Aztán kiderült, hogy valójában nagyon is szeretek ezzel foglalkozni, és sokkal többet szeretnék megtanulni az ételekről. Elkezdtem gasztroblogokat olvasni, rendszeres látogatója lettem a Bűvösszakácsnak, már érdekelt, hogy milyen alapanyagokból főzök stb. Innentől már nem tudtam megállni a lejtőn: igényeltem a friss fűszernövényeket is az ételbe. Eleinte csak egy-két ismertebb fajtát vettem meg mindig cserépben, amiket aztán ki is hajítottam a kukába, mikor már nem volt rajtuk levél...
Ezt egy idő után kissé pazarlónak gondoltam, így elvetettem a balkonon életem első bazsalikom magjait, melyekből lett is egy nyárra való. Aztán megtudtam, hogy lehetett volna több is, ha nem hagyom elvirágozni őket...és ezzel bele is csöppentem a kertészkedős netes fórumok világába, egyre újabb dolgokat tanultam a hozzászólásokból. Így keveredtem el egy chili paprikás topicba is, és ott is ragadtam. Ez nem is olyan régen történt, pontosan öt napja. És akkor eldöntöttem, hogy én is chili paprikákat szeretnék nevelni az erkélyen, persze a fűszernövények mellett.
Bár alapvetően panelban lakom, van egy egész tágas balkonunk, mely még kisebb átalakításokra vár, hogy még több cserép elférjen, de addig is bőszen termesztek, ahol csak tudok. Azonban, mivel ilyen paprika-nevelős blog már több is született, úgy gondoltam, nem csak arról számolnék itt be, hogyan fejlődnek a kis növendékeim, hanem egyéb érdekes információkat, recepteket is megosztanék a chilikről és a fűszernövényekről. Ha mást nem, hát a saját szórakoztatásomra :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése