Magvetés: pipa

2010. február 16.


Na, azt hiszem, ettől tartott a párom tavaly, mikor elkezdtem vadul magokat vásárolni. Telt ház van. És akkor még nem fejeztem ki szavakkal azt, ami a lakásunkban van. Vettem 100 db két decis műanyag poharat, jelentem, mindben magok pihennek, és még nem fejeztem be. Holnap vennem kell új poharakat, mivel még csak a paprika magok kerültek földbe, a paradicsom és fűszernövény magok sehol sincsenek elvetve :D Ok, hozzá teszem, hogy nem marad nálam az összes palánta, többségében bérszülő vagyok, egy jó részük ismerőshöz, ismeretlenhez kerül :D Na de addig még van másfél, két hónap hátra, vagyis nekünk kell elszállásolnunk a kis hontalanokat :D 
Összességében azt kell mondjam, hogy kb. 25 féle paprika került földbe (főként chili, de van köztük édes is), és a különleges chilik mellett igazi magyar különlegességek is a földben végezték (pl. szegedi, kalocsai, szentesi, kosszarvú). Először a poharak nagy részét az ablakpárkányon helyeztem el, mivel panelban lakom, így iszonyú meleg van, plusz a párkány alatt van a radiátor is. Azonban ma megtapogattam a poharakat, és hidegnek éreztem őket, így rövid idő alatt át is telepítettem a könyvespolc tetejére a poharakat, remélem, nem érte őket túl nagy kár. Szerintem nem. Sajnos, mivel jórészt virágföldbe ültettem, így megjelentek újfent a gyümölcslegyek...
A tavaly ültetett, sok viszontagságot megélt palántáim, köszönik, jól vannak :D Három habanero palántám maradt, egy Tiny Tim paradicsom és egy Black Pearl/Numex Twilight (nem tudom, melyik élte túl a chili katasztrófát, bár szerintem az utóbbi, mert az előbbi esetében lila lenne a növény. Ez nem lila). Szóval utóbbin már bimbók jelentek meg, de még nagyon aprókák, remélem, nemsokára lesz termésem...
Szóval, szezon indul, magok a földben, éljen a tavasz!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése